Czytelnicy :

niedziela, 2 czerwca 2013

TAG : Wspomnienia z dzieciństwa

Hej, dzisiaj tag wspomnienia z dzieciństwa, choć jestem jeszcze młoda nudzi mi się, więc zrobię ten tag ;D

1. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa ?
  Dużo miałam takich wspomnień, bardzo lubiłam siedzieć na dworze od rana do późnej nocy ..

2. Twoje smaki z dzieciństwa ?
  Ciepły jabłecznik mojej mamy i maczugi

3. Zabawy, które pamiętasz to ... ?
  W budowanie bazy, ogródek w piaskownicy, najładniejsze piaskowe zoo i bawienie się w dom pluszakami

4. Jaka byłą twoja ulubiona zabawka ?
  Moje pluszaki, były naprawdę wyjątkowe

5.Imię kolegi/koleżanki, które pamiętasz z czasów gdy byłaś mała/mały ?
  Klaudia - dalej moja naj, Hubert - dalej mój kolega

6. Kim chciałaś być, gdy byłaś mała ?
 Tancerką, nauczycielką w przedszkolu

7.  Ulubiona książka z dzieciństwa ?
  Wiersze brzechwy i Tuwimy

8. Co przeskrobałaś w dzieciństwie ?
  Czego nie przeskrobałam w dzieciństwie ? Za dużo było by pisać, ale często wracałam za późno do domu :D

9. Czy chciałabyś znów być dzieckiem ?
Ogólnie tak, ale nie chcę znowu łazić do szkoły :D

To tyle, mam nadzieje że tag się wam podobał ;)  

Pozdrawiam, Angelika :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz