Czytelnicy :

czwartek, 23 maja 2013

TAG : Poznaj moje miasto



Siemka, znowu jestem z Tagiem, wymyśliła go Panna Joanna, postanowiłam go zrobić, ponieważ uznałam go  za ciekawy :** Wiem ostatnio na moim blogu pojawia się bardzo dużo postów, ponieważ codziennie, jakiś się pojawia :D Ale po prostu chcę nadrobić, ze względu że ostatnio nie dodawałam zbytnio postów ;33

1. Gdzie mieszkasz i jak długo tutaj mieszkasz ?
Mieszkam w Jeleniej Górze, i mieszkam w niej całe moje życie, i nie mam zamiaru się z niego ruszać ;p



Moja szkoła :p

2. Czy lubisz swoje miasto, jeśli tak to za co, jeśli nie to dlaczego?
Kocham je, uważam że jest troszkę inne, bardzo swojskie...



panorama miasta

3. Czy jest coś co wyróżnia Twoje miasto na tle innych? 
Jest dosyć spore, jest w nim prawie wszystko, większość osób się zna, jest bardzo dużo różnorodnych darmowych imprez organizowane przez miasto :D



4. Gdzie się zatrzymać?
Nie wiem, mam domek i nie zatrzymuję się w hotelach, ale polecam obijać hotel EUROPA



Zdjęcie hotelu " Europa " którego nie polecam
5. Co zwiedzić w Twoim mieście?
Jeżeli chodzi o zabytki i okolicie JG to warto iść na Perłę Zachodu, Chojnik, Grzybek i takie tam :D



Chojnik 

6. Jakie są atrakcje w Twoim mieście?
Różne, przede wszystkim imprezy organizowane przez nasze miasto, parady, teatry, kina, zamki, mini zoo, place zabaw, cyrki, wesołe miasteczka. Nie potrawie wam nic polecić, ponieważ wszystko cały czas się zmienia, musicie sb sprawdzić w necie.



Grzybek
7. Gdzie dobrze zjeść?
W restauracji, w Diabolo niedaleko Tesco i w Kubusiu, niedaleko szkoły podstawowej nr. 8



8. Gdzie iść na zakupy?
Nie polecam do Galerii Karkonoskiej, bo jest strasznie drogo. Fajnie jest w pasażu Grunwaldzkim, w pasażu Tesco i pasażu Real ( wcześniej carrefour )





9. Gdzie wyjść wieczorem?
Nie wiem, niezbyt chodze w takie miesjca ( a w sumie WCALE ) 



Godło jeleniej góry

10. Jedyne i niepowtarzalne miejsce, którego nie ma nigdzie indziej. 
Długo zastanawiałam się co odp. a to pytanie, stwierdziłam że najlepszym miejscem do tego są 3 SAWY, jest to piękne miejsce, 1 staw jest dosyć spory i myją w nim auta, 2 staw jest przepiękny są w nim żaby, ryby i dużo różnych kaczek, są też czarno-białe kaczuszki :D



3 staw jest w lesie, pozostaje kompletnie dziki i nawet na nim nie byłam :D

11. Twoje ulubione miejsce w mieście.
Rzeka, 3 stawy i " Dołek " na zabobrzu :)

To tyle jeżeli chodzi o ten tag, mam nadzieje że wam się podobało i że też go zrobicie :**

Dziękuję i Pozdrawia, Angelika 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz