Czytelnicy :

piątek, 26 kwietnia 2013

Ćwiczenia z Ewą Chodakowską

Siemka !!
Na samym początku chciałam przeprosić że tak długo nic nie dodawałam, ale nie martwcie się, mam już plany na 3 następne posty,a  co w nich będzie dowiecie się gdy już je opublikuje :)

Znacie Ewe Chodakowską ? Czy kiedykolwiek z nią ćwiczyłyście ? (jeżeli czytają to faceci, to przepraszam)
Ja ostatnio ( a w sumie to w Wtorek ) zaczęłam ćwiczyć, sprawdziłam wagę i moje cm, wyniki troszkę mnie zdziwiły ( a możecie je znaleźć na stronę " Moje wymiary " :D ) Ćwiczenia są bardzo przyjemnie, ćwiczę średnio 25-30 min. i tyle wystarczy. Niestety nie mam książki albo płyty, ale mam neta i You Tuba, właśnie tam znalazłam ćwiczenia :) Bardzo podobają mi się " dopingi " które Ewa serwuję nam podczas ćwiczeń :**
Ewa to ładna, wysportowana i bardzo sympatyczna dziewczyna, łączy różne style podczas ćwiczeń dlatego są one tak skuteczne. Podobno efekty widać już po 10 dniach codziennych 30-to min. ćwiczeń. Nasz kochana " trenerka całej polski " nie popiera treningów na siłowni, ponieważ maszyny ćwiczą 1 mięsień a szybkie i łatwe treningi z Ewą, budują mięśnie i spalają tłuszcz z prawie całego ciała, podczas 1 ćwiczenia :)
Moim zdaniem dużo łatwiejszy i przyjemniejszy jest " Szok trening ", spala on kalorie podczas i długo po zakończenia ćwiczeń !!



Tak wygląda Ewa Chodakowska. ja wykonuje ćwiczenia w dziwnym zestawie ... nie robię tradycyjnego Kilera, 6 min. czy czegoś w tym stylu :3

A oto lista moich codziennych ćwiczeni, UWAGA UZALEŻNIAJĄ, po prostu jest to
 moja " Codzienna Rutyna " Dzisiaj jetem chora, a i tak wykonałam ćwiczenia :)

Ewa Chodakowska - 6 min. cz. 1
Ewa Chodakowska - 6 min. cz. 2
Ewa Chodakowska - szok trening cz. 3
Ewa Chodakowska - szok trening cz. 4
Ewa Chodakowska - szok trening cz. 3 / brazylijskie pośladki

A tu coś na rano, aby szczęśliwie zacząć dzień :

Ewa Chodakowska - łóżkowe ćwiczenia

Mam nadzieje że zmotywowałam was do wstania z krzesła, fotela, czy na czym tam siedzicie i zrobienia parę fajnych ćwiczeń, szczerze mówiąc to za pierwszym razem ( wtorek ) zrobiłam niecałą połowę ćwiczeń, a na dodatek niezbyt dokładnie, w środę połowę ale też niedokładnie, wczoraj prawie całą listę a dzisiaj całość, dokładnie i bardzo przyjemnie :) Prawie zawsze po tych ćwiczeniach idę na rolki na 30 min. a nawet do 1,5 h :**
PS; Co tydzień dodaje jeden trening do mojego zestawu, co jeden miesiąc dodam na bloga posta w którym napisze jak mi poszły ćwiczenia w tym miesiącu :) Jeżeli mi się nudzi, nie mam co robić, albo po prostu mam ochotę, to robię więcej ćwiczeń, to na pewno nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie :3

Powodzenia i Pozdrawiam, Angelika :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz