Czytelnicy :

piątek, 22 lutego 2013

Rozdanie u BeeMajaStyle

Siemka !!
Ostatnio na YT w BeeMajaStyle odbywał się rozdanie nagród ( KLIK ). Miałam ogromną nadzieje na wygraną, bardzo chciałam zestaw szary, ale czerwony też był ok. Po pary tygodniach ukazał się filmik w którym zostały ogłoszone wyniki rozdania ( KLIK ). I WYGRAŁAM !!! Zdobyłam szary zestaw, oglądałam ten filmik 3 razy i nie mogłam uwierzyć, paczka doszła dopiero w piątek ... Ale ważne ze doszła cała i zdrowa :D
A oto " recenzja " tych produktów :D


  1. Szara torebka
  2. 2 maseczki do włosów
1x Sanphire & Sea Minerala ( niebieska )
2x Mango & Papaya ( pomarańczowa )
  3.Wisiorek :
- Róża
- Wieża
- Serduszko z wieżą
- Perełka
  4. Balsam do ciała
Sanctary
Pa
Mande Lular Body Souffle
50 ml
  5. Błyszczyk
essence XXXL Shine Lipgloss
Kolor : 18 Sparkling Papaya
   6. Lakier do paznokci
essence  color&go
Kolor 115 redvlution
  7. Kolczyki
Srebne z czarnimi kryształkami z firmy embellish 
  8. 3x Branząletki 
1x Złote perełki i serduszko
2x Warkocz z łososiowego rzemyka i złotego łanzuszka 
3x Łososiowy rzemyk i złote perełki

To koniec, dosyć sporo :D hehe
Serdecznie zapraszam na kanał BeeMajaStyle !!
Zapraszam do czytania innych postów.
Pozdrawiam, Angelika !!

1 komentarz:

  1. Hej Kochana, fajnie, ze paczuszka doszla. Strasznie sie ciesze, ze Ci sie podoba. Pozdrawiam Cie cieplutko. Ps. Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń